روابط عمومی و اسپانسرینگ

ارائه سرویس‌های مرتبط با روابط عمومی (PR) از دیگر خدمات هوگر است. هوگر با توجه به ارتباطات گسترده، می‌کوشد تا در چهار فاز جریان‌سازی اخبار، پخش اخبار، تحلیل اخبار و در نهایت واکنش به Bad PR در شرایط حساس و بحرانی، صدای برندتان را به گوش مخاطبان برساند. اسپانسرینگ ایونت‌ها، نمایشگاه‌ها و همایش‌ها و همچنین انتخاب رویداد مناسب CSR (Corporate Social Responsibility) و عقد قرارداد با برگزارکنندگان، از دیگر خدماتی است که توسط هوگر ارائه می‌شود. ایجاد آگاهی نسبت به برند از مزایای اسپانسرینگ و بهبود تصویر برند در ذهن مخاطب از مزایای فعالیت‌های CSR است.

۱
اسپانسرینگ
  • مشاوره و برنامه ریزی استراتژیک به منظور اسپانسرینگ برند
  • ارائه و تهیه لیست پیشنهادی سفیر برند، مبتنی بر اهداف بازاریابی برندها
  • مذاکرات اسپانسرینگ با طرف‌های قرارداد با درنظر گرفتن منافع طرفین
  • ایجاد بستر مناسب به منظور فراهم‌سازی شرایط همکاری میان برندها با صنایع مرتبط
  • ارزیابی ROI اسپانسرینگ
۲
فعالیت‌های CSR
  • طراحی، مشاوره و ایده‌پردازی کمپین‌های CSR از قبیل مسئولیت‌های اجتماعی محیط‌زیستی، اخلاقی و آموزشی
  • ارائه راهنمایی و مشاوره به منظور عضویت در NGO ها
  • ارائه و تهیه لیست پیشنهادی سفیر برند، مبتنی بر اهداف بازاریابی برندها
  • انجام کلیه امور اجرایی ایونت‌های CSR
  • مستندسازی، تهیه عکس و وایرال ویدئو از کمپین‌های CSR و پروموت کردن آن در شبکه‌های اجتماعی
۳
برگزاری کنفرانس خبری
  • ارائه مشاوره، طراحی و اجرای کنفرانس خبری
  • زمانبندی و رزرو محل برگزاری کنفرانس
  • انجام امور اجرایی از قبیل تامین و آموزش نیروی انسانی، تهیه تجهیزات مورد نیاز و ...
  • برندینگ محل برگزاری کنفرانس
  • دعوت از خبرنگاران رسانه‌های معتبر خبری
  • تهیه مدیا کیت
  • رصد اخبار بعد از برگزاری رویداد و تحلیل نتایج